-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


تو می مانی و یک گره کور ...!

تو می مانی و یک گره کور ...!



 
دل اگر بستی

محکم نبند

مراقب باش گره کور نزنی

او میرود

تو می مانی و یک گره کور ...!
 




درد تنهایـــــــــی کشیـــــــــــــــــــــدن،

مثلِ کشیدنِ خطهایِ رنگی روی کاغذِ سفـــــــــید،

شاهکاری میسازد به نامِ دیوانــــــــــگی...!

و من این شاهکــــارِ را به قیمتِ همه  فصلهایِ قشنگِ زندگیم خرید ام...

تو هر چه میخواهـــــــــی مـــــــرا بخوان....

دیوانـــــه، خود خــــواه،بی احساس.................

نمیــــفروشــــــــم..!!!!




عاشق که میشوی...

مواظب خودت باش...

شبهای باقیمانده عمرت

به این سادگیها

صبح نخواهند شد ...!!!




چه معنـــــى دارد

زندگى...!؟

وقتى كه هیچ اتفاقى

من و تو را

سر راه هم قرار نمى دهد !!






آهـــــــــای لعنتی...


مثل تمام آن چیزهایی که تا به حال از من گرفتی،


علاقه ام... دلم، عمرم، واعتماد صددرصدم...!


بگیر دیگر...


دستانم را بگیر...




هیچ انتظاری ازکسی ندارم

هیچ چیز برایم مهم نیست

این نشان دهنده قدرت من نیست!

مسئله ، خستگی از اعتمادهای شکسته است ..



نظرات شما عزیزان:

ساعت15:00---10 تير 1392
واقعا عالی بود ممنون عزیز

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ نوشته شده در پنج شنبه 23 / 3 / 1392 ساعت 8:40 توسط علیرضا:

Design By : Bia2skin.ir